مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف سوخت، مرغ و احشام غیر مجاز


در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار کشف 2 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در بیرجند، مرغ قاچاق در دام پلیس زیرکوه، - کشف 38 راس احشام غیر مجاز خوسف و مرغ بدون مجوز در نهبندان قرار می گیرید.

کشف 2 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق  در بیرجند    سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 2 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این خصوص 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مرغ قاچاق در دام پلیس زیرکوه  سرهنگ هادی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان  هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف سوخت، مرغ و احشام غیر مجاز

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف سوخت، مرغ و احشام غیر مجاز